Странице

9. 2. 2014.

Liebster Blog Award

Danas sam se baš prijatno iznenadila! Raki me je na google+ obavestila da me je nominovala na svom blogu - hvala Raki! :)




Ova nagrada je ujedno i igra, a pravila su sledeća:

- Zahvaliti se osobi koja te je nominovala i objaviti link kao vezu ka njenom blogu.
 - Navesti 11 činjenica o sebi.
- Odgovoriti na 11  pitanja koja ti je postavila osoba od  koje si dobila nagradu.
- Nominovati 11 blogera koji imaju manje od 200 sledbenika.

- Sastaviti 11 pitanja na koja će nominovane osobe odgovoriti i obavestiti ih da preuzmu nagradu.

Sve ću po redu uraditi kako valja, sem jedne stavke: ne mogu da nađem 11 blogova koji imaju manje od 200 pratilaca. Dok sam pregledala blogove koje pratim, shvatila sam da je većina zamrla, pre više od godinu dana, mnogi imaju daleko više od 200 pratilaca, a ostali su na engleskom, tako da će moj spisak sadržati samo 8 blogova.

Dok sam pregledala blogove koje pratim, otkrila sam da me i Marija nominovala - hvala Marija!

Odgovoriću na oba seta pitanja, ali prvo 11 činjenica o meni:

Volim životinje, a najviše pse.

Ne podnosim hladnoću, a sneg prezirem.
Zaljubljena sam. :)
Volim da pevam.
Previše vremena provodim za kompjuterom.
Mrzim da obavljam kućne poslove.
Velika sam spavalica.
Kada se iznerviram, lako prasnem.
Najviše me pogađa nepravda.
Volela bih da živim u gradu na moru - npr. u Rimu.
Umem dobro da kuvam, ali ne volim da mi to bude obaveza (kao što jeste).


Sada, odgovori na dva seta pitanja:

Pitanja koja je postavila Raki:

Vrsta muzike koja vas inspirise.
Rock, blues i George Michael.

Mesto, grad ili drzava iz snova.
Rim - dovoljno je toplo i dovoljno blizu.
Film ili knjiga koju biste preporucili.
Kum 1 i 2, Mali Princ.
Blog koji vas inspirise.
Krpice i konci - preko tog bloga sam naučila osnove šivenja.
5. Sta vas pokrece kada je energija ravna nuli?
U zavisnosti od razloga zbog kojeg sam na nuli, pokretač  može biti muzika, poljubac, sunčan dan...
6. Vas zivotni moto bi bio?
Život je jedan - radi što više stvari koje voliš, a što manje onih koje ne voliš.
7. Cega se plasite?
Buba.
8. Najsrecniji biste bili kada...
Ne bih morala da razmišljam o novcu.
9. Da li ste ocajna domacica ;)
Ja uopšte nisam domaćica :D
10. Vas recept za zdrav zivot.
Radite ono što zaista želite - ne pratite obrasce i norme.
11. Sta je vas najgori porok?
Pušenje.


Pitanja koja je postavila Marija:
1. Cime se bavite osim svog osnovnog hobija?
Meni ovo nije hobi, to je moje zanimanje.
2. Omiljena tehnika u vasem radu?
Crtanje.
3. Gde nalazite inspiraciju?
Svuda oko sebe, u stvarima koje volim.
4. Omiljen materijal za nakit?
Ne pravim nakit, osim broševa, koji su isključivo cvetovi od raznih tkanina.
5. Kada ste poceli da se bavite svojim hobijem?
U septembru 2011. godine.
6. Licnost kojoj se divite?
Cezar Milan i Cocco Chanel.
7. Koliko vam je bitna podrska ljudi iz vase okoline?
Vrlo bitna, ali ne i presudna.
8. Da li uspevate da zaradite od svog hobija?
Moram, jer mi ovo nije hobi, nego zanimanje.
9. U koje doba dana najradije stvarate?
Inspiracija mi dolazi u različito vreme, nema pravila.
10. Sta bi ste bili u narednom zivotu?
Dog whisperer. :)
11. Da li zivite zdravo ?
Sad... moje poimanje zdravog života ne podrazumeva opšteprihvaćene standarde, već životnu filosofiju. Po toj filosofiji ja živim zdravo, a po opšteprihvaćenom shvatanju nisam ni tamo ni 'vamo.


A sada i ja da nominujem blogove:



Pitanja za nominovane blogove:

  1. Da li je ovo vaš hobi, ili osnovno zanimanje?
  2. Kako organizujete svoje vreme (i da li uopšte uspevate da se organizujete)?
  3. Koju društvenu mrežu smatrate najkorisnijom za promovisanje svojih kreacija?
  4. Da li se sećate svoje prve prodaje?
  5. Da li učestvujete na sajmovima rukotvorina i zašto?
  6. Da li je vaš radni prostor uredan ili haotičan?
  7. Šta vas najviše opušta?
  8. Imate li neku zavisnost?
  9. Šta prezirete?
  10. Da li pratite neke serije?
  11. Kada bi uslovi bili idealni, koje biste zanimanje odabrali?
Nadam se da će biti puno zanimljivih odgovora :)



Нема коментара:

Постави коментар